پنجره ی عاشقی (تصویر نویسی)

خرید بک لینک

پنجره ی عاشقی (تصویر نویسی)

پنجره ات را باز کن جیره ی بهمنت دارد میرسد

هوا دلش هوای عاشقی کردن می خواهد

هوا دلش قدم زدن روی زمین های نژند و سفید را میخواهد

از قدم زدن روی برگها خسته شده ایت

بگذار، باد زمستانی در میان گیسوانت گردش کنند

اجازه ده که باران زمستان وجودت را خیس کند

نترس، چتر لازم نیست، اعتماد کن خودت را به پاران بسپار

دستانت را باز کن سرت را رو به آسمان نگاه دار

بگذار قطرات باران خیسی چشمانت را بشوید نفس بکش در دنیای سرد اطافت نفس بکش که گفته زمستان غمگین است؟ وقتی سردی اطرافش به درونت آرامش می بخشد وقتی وزش تند بادش لای موهای توست وقتی که تلفیق رنگ هایش به هارمونی گونه هایت نزدیک است زمستان خوب است زمستان عاشق است عاشقی که در حسرت یک دوست داشتن پاک با چاشنی اعتماد یخ زده پس عاشقی کن و پنجره ات را به رویش باز کن

اوج...

ما را در سایت اوج دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: شنبه 27 خرداد 1396 ساعت: 19:58

صفحه بندی