انسان

خرید بک لینک
ازانسان بودنم شرم میکنم!!!!!
گاهی میخواهم انسان نباشم
گوسفندی باشم پا روی یونجه هابگذارم! اما دلی را دفن نکنم!

گرگی باشم گوسفندها را بدرم اما بدانم کارم ازروی ذات است نه هوس
خفاش باشم که شبها گردش کنم باچشمهای کور…… اماخوابی راپرپرنکنم
کلاغی باشم که قارقارکنم
اماپرهایم رارنگ نکنم ودلی را با دروغ بدست نیاورم!! چه میدانم شاید…..
حیوانات به قصدتوهین…
همدیگر را”انسان”خطاب میکنند!!!

اوج...

ما را در سایت اوج دنبال می‌کنید

برچسب: انسان, نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 2:54

صفحه بندی