
ازانسان بودنم شرم میکنم!!!!!گاهی میخواهم انسان نباشمگوسفندی باشم پا روی یونجه هابگذارم! اما دلی را دفن نکنم! گرگی باشم گوسفندها را بدرم اما بدانم کارم ازروی ذات است نه هوسخفاش باشم که شبها گردش کنم باچشمهای کور…… اماخوابی راپرپرنکنمکلاغی باشم که قارقارکنماماپرهایم رارنگ نکنم ودلی را با دروغ بدست نیاورم!! چه میدانم شاید…..حیوانات به قصدتوهین…همدیگر را”انسان”خطاب میکنند!!! ...
ادامه مطلب